Pożyczka i finansowanie samochodu – porady dla dealera

Podstawy gwarantowanej akceptacji kredytu i gwarantowanego finansowania oparte są na założeniu, że im gorszy kredyt, tym wyższe ryzyko pożyczki i wyższa zaliczka wymagana do sfinansowania.

Brzmi prosto? Tak! Czy to wiarygodne? Tak! Czy to prawda? Absolutnie! Czy łatwo to zrobić? Nie! Jeśli skupisz się na strukturze transakcji, zanim przedstawisz ją bankowi lub klientowi, odkryjesz wzór, który konsekwentnie doprowadzi do wyższych zatwierdzeń pożyczek, lepszych procentów zamknięcia, większej sprzedaży i wyższego zysku brutto.

Istnieje kilka podstawowych kroków, które pomogą ci utrzymać swoje oferty na właściwym poziomie. Dealerzy samochodowi, którzy konsekwentnie przestrzegają tych kilku kroków, odniosą sukces i za każdym razem zwiększą zysk brutto z każdej transakcji.

Pięć podstawowych kroków do specjalnej oferty finansowej:

  • Analiza potrzeb
  • Wybierz pojazd
  • Zorganizuj ofertę
  • Uzyskaj zatwierdzenie
  • Przedstaw i zamknij ofertę

Krok 1: Przeprowadź dokładną analizę potrzeb.

W każdej podstawowej klasie sprzedaży uczymy się, że pierwszym celem sprzedaży jest nawiązanie kontaktu z klientem, a następnie zdobycie zaufania jako eksperta, który może i pomoże. Analizując potrzeby w swoim salonie i ze wszystkimi swoimi klientami, możesz spowolnić proces, ale pozwoli CI się to skupić się na poznaniu potrzeb klienta. Jest to doskonałe narzędzie do omijania pytań o ceny i zaliczki, nawiązywania relacji i budowania zaufania z klientem.

Analiza potrzeb służy wyjaśnieniu klientowi metodycznego procesu sprzedaży i finansów i opiera się na trzech czynnikach wpływających na decyzje zakupowe:

  • Oszczędność: na co może sobie pozwolić klient?
  • Funkcjonalność: Czego potrzebuje klient w pojeździe?
  • Psychologia: czego klient chce w pojeździe?

Kiedy zrozumiesz te trzy czynniki, możesz zacząć rozumieć swojego klienta na poziomie osobistym i odkryć wszystkie ukryte czynniki w jego sytuacji, które później odegrają ważne role, które określają, czy dokonujesz zyskownej sprzedaży. Analiza potrzeb obejmuje również kompletne oświadczenie klienta (wniosek kredytowy), zapytanie kredytowe oraz szybką decyzję kredytową kierownika działu obsługi klienta lub kierownika działu finansów. Ta decyzja kredytowa określi, do którego poziomu finansowania kwalifikuje się klient, i musi zostać wykonana dokładnie przed przejściem do kroku 2, jakim jest wybór pojazdu.

Krok 2: Wybierz pojazd.

Najczęstszy błąd przy specjalnych umowach finansowych występuje, gdy sprzedawca próbuje sprzedać klientowi pierwszy samochód, który przykuwa uwagę. Jest to pewna recepta na porażkę, która często powoduje frustrację zarówno pracowników działu sprzedaży, jak i klienta, co nie jest dobre dla biznesu. Specjalny dealer finansowy musi odgrywać aktywną rolę, pomagając klientowi wybrać odpowiedni pojazd na początku sprzedaży - taki, który pasuje do jego budżetu, potrzeb i życzeń. W przeciwnym razie zmarnujesz dużo czasu i energii, próbując sfinansować pojazd, który po prostu nie będzie odpowiedni.

Dzisiaj wybór pojazdu oznacza umożliwienie klientowi wyboru. Robisz to, kontrolując listę, z której wybierają. Musisz dać swoim klientom swobodę wyboru i nigdy nie próbować zmuszać ich do pojazdu, którego nie lubią. Po prostu mają dziś zbyt wiele dostępnych opcji dla tego oldschoolowego podejścia. Zalecam podanie listy trzech rodzajów pojazdów. Nawet jeśli Twój klient utknął przy jednym samochodzie, który może, ale nie musi kupić, nadal udostępniasz dwie dodatkowe opcje, które na pewno będą dobre. Pamiętaj tylko, aby zachować cierpliwość, ponieważ rozważny kierownik działu biurowego zawsze kontroluje sprzedaż dzięki prezentacji klienta.

Add ping

URL dla trackbacków : http://gdzie-po-kredyt.pl/index.php?trackback/39

Haut de page